Terug Gelijk uw website aanmelden

Zoekmachine Classificaties

 

Er bestaan ondertussen heel veel verschillende zoekmachines. Allemaal gebruiken net iets andere technieken, verschillende zoek-algoritmen en uiteraard is de ene zoekmachine bekender dan de andere. Daarom maken we altijd een verdeling in 3 soorten zoekmachines: Primair, secundair en doelgericht.

Primair zoekmachines

 

Een primaire zoekmachine is een zoekmachine die u te binnenschiet als u er nu een paar moet opnoemen. Bijvoorbeeld Google, Yahoo, MSN en AltaVista. Grote bekende namen van belangrijke zoekmachines. Primaire zoekmachines zijn goed voor het merendeel van de bezoekers op uw site. De primaire zoekmachines zijn allemaal een beetje verschillend van elkaar en iedereen heeft zo zijn voorkeur. Lycos was bijvoorbeeld een grote zoekmachine maar op dit moment gebruiken veel mensen Google. Ook bieden primaire zoekmachines andere diensten aan zoals bijvoorbeeld Hotmail of Google Maps.

Secundaire zoekmachines

 

Secundaire zoekmachines zijn vaak bekend bij een speciale doelgroep of een bepaalde toepassing. Denk dan aan bijvoorbeeld LookSmart en Ask.com. Vaak zijn het ook combinaties zoals bijvoorbeeld een zoekveld op een pagina van een provider. U zult zich verbazen over hoeveel mensen zoeken via AOL of Ziggo. Zoeken via MSN of zoeken in Wikipedia. Omdat zoekmachines ook bij elkaar kijken moeten deze zoekmachines uw aandracht krijgen.

Doelgerichte zoekmachines

 

Doelgerichte zoekmachines, branche zoekmachines of onderwerp zoekmachines zijn bijzonder specifiek. Zo kan de zoekmachine van Marktplaats alleen in eigen advertenties zoeken. Of heeft Yahoo Travel alleen reis-resultaten. Het kan dus bijzonder belangrijk zijn om uw muziekwinkel aan te melden bij MusicSearch. Omdat zoekmachines ook bij elkaar kijken moeten deze zoekmachines uw aandracht krijgen. Het zal u door de specifieke onderwerpen kwalitatief goede bezoekers opleveren.

 

Zoekmachine Classificaties -  de belangrijkste zaken samengevat

       
De ene zoekmachine bekender dan de andere. Daarom maken we altijd een verdeling in 3 soorten zoekmachines: Primair, secundair en doelgericht.
  1. Lees verder waarom meta-tags belangrijk zijn en wat zoekmachines er mee doen.
  2. Gebruik de meta-tags generator om juiste meta-tags te maken.
  3. Laat gratis uw website analyseren en krijg professioneel advies van onze experts.
  4. Zorg voor een goede aanmelding bij de zoekmachines en kies 1 van onze pakketten.
       
gratis uitproberen aanmelden zoekmachines BE pakket voor 49 uro aanmelden zoekmachines EU pakket voor 79 euro aanmelden zoekmachines Wereld pakket voor 99,= euro aanmelden zoekmachines
gratis uitproberen BE pakket Europa pakket Wereld Pakket
       
zoekmachine, classificatieTags: zoekmachine, classificatie
© 2017 - Onderdeel van The MetaTags Company BV - Laatste bewerking: 26-06-2017